Ke každému SVJ/BD je potřeba přistupovat individuálně, proto nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese office@realoffice.cz a my Vám rádi vypracujeme nabídku na míru.
Základní služby |
Cena |
||
Kompletní správa nemovitosti |
180 Kč |
/J/měs. |
Rozpis zahrnutých služeb níže. |
Ekonomická správa nemovitosti (účetnictví bez mzdové agendy, předpisy) |
145 Kč |
/J/měs. |
|
Správa nemovitosti bez vedení účetnictví |
110 Kč |
/J/měs. |
|
Pouze vedení účetnictví (bez mzdové agendy) |
130 Kč |
/J/měs. |
min.1650/měs. |
Pouze technická správa |
65 Kč |
/J/měs. |
|
Pouze předpisy a evidence plateb |
65 Kč |
/J/měs. |
|
Doplňkové služby |
|||
Práce technika/referenta v pracovní době |
400 Kč |
/hodina |
smluvní vztah, zajištění běžné údržby |
Práce a výjezd technika/referenta mimo pracovní dobu (víkend+svátky+17:00-09:00) příplatek |
100% |
||
Administrativní a účetní služby |
|||
Vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek (do 20 BJ) |
250 Kč |
/J |
Objekty do 20 jednotek včetně - jednotná cena 5.000 Kč. |
Přepracování již vyhotoveného vyúčtování nákladů spojených s užíváním jednotek na přání SVJ |
250 Kč |
/J |
na základě požadavku SVJ/BD na změnu počtu osob rozhodných pro rozúčtování některé služby apod. |
Správa jednotky v podílovém spoluvlastnictví |
500 Kč |
/J/měs. |
rozpočítání nákladů a výnosů mezi spoluvlastníky jednotky, zápočty, vyúčtování při změně spoluvlastníka |
Vyplňování formulářů dle zadání klienta |
1 000 Kč |
/dokument |
formuláře pro statistický úřad, pro banku apod. |
Vyhotovení a zaslání upomínky dlužné částky poštou (+ poštovné) |
25 Kč |
/dopis |
|
Zaslání elektronické upomínky dlužné částky |
zdarma |
||
Poštovné |
dle sazebníku pošty |
||
Úschova účetní dokumentace starší dvou let |
1 200 Kč |
/rok |
cena se hradí za každou uschovanou jednoroční dokumentaci |
Revize účetnictví |
dohodou |
např. po předchozím správci |
|
Revize a narovnání vnitřních norem |
dohodou |
stanovy, rozhodnutí, usnesení apod. - tato služba je automaticky zdarma zahrnuta ve službě "Výkon funkce statutárního orgánu" |
|
Vystavení duplikátu vyúčtování služeb, potvrzení bezdlužnosti apod. |
200 Kč |
/dokument |
|
Vyhotovení duplikátu nájemní smlouvy |
150 Kč |
/dokument |
|
Vypracování smluv (převod družst.podílu, nájemní/podnájemní, kupní smlouva aj.) |
1000-6000 Kč |
/dokument |
|
Vypracování návrhu na zápis změn ve veřejném rejstříku |
800 Kč |
/dokument |
|
Vypracování návrhu na zápis změn ve veřejném rejstříku vč. změn v evidenci skutečných majitelů |
1 200 Kč |
/dokument |
|
Vypracování návrhu na zápis/zápis změn v evidenci skutečných majitelů |
800 Kč |
/dokument |
|
Vypracování zprávy o stavu jmění BD pro zjištění hodnoty vypořádacího podílu při zániku členství |
8 000 Kč |
/dokument |
při počtu členů družstva nad 25, je třeba sjednat cenu individuálně |
Vypracování pravidel pro rozúčtování |
od 1500 Kč |
||
Vypracování návrhu na platební rozkaz |
dohodou |
||
Vypracování (přepracování) stanov |
dohodou |
||
Vyřizování pojistných událostí |
dohodou |
||
Vyřizování reklamací |
500 Kč |
/hodina |
|
Provádění výběrových řízení do 50tis. |
3 000 Kč |
/zakázka |
|
Provádění výběrových řízení nad 50tis. |
6% z ceny zakázky |
||
Obsluha webové stránky SVJ/BD |
400 Kč |
/měsíc |
|
Nahlížení do dokumentace spravovaného objektu dle §1179 NOZ (do 0,5 hodiny) |
zdarma |
||
+každá další započatá 0,5 hodina nahlížení do dokumentace |
150 Kč |
/0,5 hod. |
|
Mzdová agenda |
220 Kč |
/zam./měs. |
zahrnuje přihlášky a odhlášky jak SVJ/BD, tak jednotlivých zaměstnanců (prac.smlouva, dohody, výkon funkce) k soc. a zdravot. pojištění, měsíční vytvoření a zasílání přehledů o příjmech na zdravot. pojišťovny a ČSSZ, měsíční vyhotovení a zaslání příkazu k úhradě, komunikaci s úřady, vyhotovení ročního potvrzení o příjmech, přihláška a vyúčtování srážkové a zálohové daně a zpracování evidenčního listu důchodového zabezpečení. Zastupování klienta při kontrolách ČSSZ a ZP je zpoplatněno hodinovou sazbou účetního referenta. |
Technické služby |
|||
Pravidelná měsíční kontrola stavu nemovitosti |
30 Kč |
/J/měs. |
min. 800/měs. |
Výjezd technika v pracovní době mimo sjednaný termín prav. kontroly |
300 Kč |
/výjezd |
|
Doprava |
16 Kč |
/km |
|
Správa kotelny a vedení provozního deníku kotelny |
2 500 Kč |
/měsíc |
při týdenní frekvenci kontrol |
Odečet elektronického nebo mechanického poměrového měřidla (osobní odečet) |
18 Kč |
/měřidlo |
vždy se účtuje i výjezd technika |
Příplatek za práci ve výškách |
100% |
||
Úklid společných částí domu |
od 2 500 Kč |
/měsíc |
zahrnuje úklid společných chodeb a schodišť, 1x týdně v domě do 5 NP, neobsahuje mytí oken. Cena se může lišit v závislosti na sjednané frekvenci a rozsahu provádění úklidu. |
Daňová přiznání a mzdová dokumentace: |
|||
Daň z nabytí nemovitých věcí |
1 500 Kč |
/dokument |
|
Daň z nemovitosti |
1 500 Kč |
/dokument |
|
Vyúčtování daně z příjmů vybírané srážkou |
1 000 Kč |
/dokument |
|
Vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti |
1 000 Kč |
/dokument |
|
Silniční daň |
1 000 Kč |
/dokument |
|
DPP, DPČ, HPP |
800 Kč |
/dokument |
|
Daň z příjmů - bytová družstva |
3 000 Kč |
/dokument |
|
Organizační a administrativní záležitosti SVJ/BD: |
|
zahrnuje organizaci a účast na schůzi SVJ 1x ročně, schůzi výboru 4x ročně |
|
Výkon funkce statutárního orgánu SVJ: |
|||
* stálá měsíční platba za výkon funkce |
7 500 Kč |
/měsíc |
do 50 jednotek |
* částka za admin. a technickou správu objektu |
90 Kč |
/J/měs. |
|
Organizování a příprava schůzí SVJ/BD - tato služba je automaticky zdarma zahrnuta ve službě "Výkon funkce statutárního orgánu") - doba trvání schůze do 2,5 hod. včetně prezence a času stráveného na cestě: |
|
příprava a rozeslání pozvánky vč. programu schůze v souladu s platnou legislativou a stanovami, příprava návrhů usnesení dle pozvánky, kompletace a tisk podkladů pro jednotlivé body jednání, příprava a tisk prezenční listiny, kontrola dle katastru nem., prezence účastníků shromáždění, kontrola usnášeníschopnosti, podpora orgánů při řízení shromáždění, vyhodnocení hlasování, vyhotovení zápisu ze schůze a jeho rozeslání. |
|
* základní sazba do 20 BJ |
4 500 Kč |
/schůze |
|
* základní sazba do 40 BJ |
6 000 Kč |
/schůze |
|
* základní sazba nad 40 BJ |
od 6500 |
/schůze |
|
+každá další započatá hodina |
1 000 Kč |
/hodina |
|
Zpracování zápisu (trvání schůze do 2,5hod.vč.prezence a cesty) |
1 500 Kč |
/dokument |
|
+každá další započatá hodina |
300 Kč |
/hodina |
|
Zajištění místa pro konání schůze |
300 Kč |
/hodina |
|
+cena za pronájem místa |
dle místa |
||
Zajištění notáře |
300 Kč + notář dle tarifu |
||
Vyžádaná účast na schůzi, konzultace |
1 000 Kč |
/os./hodina |
|
Ostatní služby - mimosmluvní vztah (konzultace s právníkem, odbornými firmami, zastupování na úřadech, práce technika/referenta apod.) |
550 Kč |
/hodina |
v případě práce mimo kancelář, je účtován i čas strávený na cestě + doprava |
Skenování A4 |
5 Kč |
/stránka |
|
Kopírování, tisk A4 |
3,50 Kč |
/stránka |
|
Laminování A4 |
35 Kč |
/stránka |
|
1) J-Jednotka, rozumí se byt (BJ) nebo samostatný nebytový prostor (NJ), popř. garáž (G), garážové stání (GS). |
|||
2) Cena za měsíc za bytovou/nebytovou jednotku, za garáž/garáž. stání se stanovuje individuálně. |
|||
3) SVJ - společenství vlastníků jednotek, BD - bytové družstvo. |
|||
4) Ceny jsou konečné, nebude k nim již účtována DPH. |
|||
5) Konečné cenové nabídky mohou být upravovány na míru, např. dle celkového počtu jednotek v objektu apod. |
Paušální platba za KOMPLETNÍ SPRÁVU NEMOVITOSTI zahrnuje zajištění následujícího: |
* vedení a archivace agendy související se správou objektu, a to zejména: - kopie smluv o dodávce služeb spojených s užíváním jednotek a společných prostor v domě, - kopie servisních smluv technických zařízení v domě, - náklady vlastníka jednotek (tzv. evidenční listy), zahrnující výměr služeb spojených s užíváním jednotek včetně agendy k tomu náležející, - kompletní projektovou dokumentaci domu předanou statutárním orgánem společenství, - revizní zprávy o zkouškách a revizích technických zařízení v domě |
* běžných oprav a údržbu společných částí domu, |
* 1x měs. kontrolní prohlídka/návštěva objektu technikem, |
* havarijní opravy v běžné pracovní době, |
* provádění reklamací a oprav v běžné míře, |
* kontroly úklidu společných prostor domu a venkovních prostranství souvisejících s nemovitostí, včetně údržby zeleně, přilehlých pozemků a zimní údržby chodníků, |
* sledování platnosti revizních zpráv o vyhrazených technických zařízeních, zajištění jejich obnovování, odstraňování závad dle revizních zpráv ve stanovených lhůtách, |
* provozu a údržby zařízení ve společných částech domu včetně kontrol, zkoušek a předepsaných revizí, |
* výkonu práv a povinností vyplývajících ze zákonných předpisů o požární ochraně ve vztahu ke společným částem domu dle požárních poplachových směrnic, |
* zpracování podkladů pro uzavření smluv na dodávku energií a služeb s jednotlivými dodavateli a tyto předávat statutárnímu orgánu společenství, |
* dodávky vody (vodné a stočné), elektřiny a plynu, odvoz odpadu, prostřednictvím uzavřené smlouvy s dodavatelem této služby, |
* přístupu a možnost využívání společných prostor vlastníky, včetně zabezpečení odečtu spotřeby elektrické energie, plynu a vody na měřidlech za dobu využívání těchto prostor, |
* vedení přehledné evidence nákladů spojených se správou domu, |
* vedení účetnictví v předepsaných intervalech v rozsahu dle zákona, |
* vedení mzdové agendy do 3 zaměstnanců na DPP, |
* s DPP související zpracování Vyúčtování daně z příjmů vybírané srážkou a jeho odevzdání na FÚ v zákonném termínu, |
* průběžného sledování plateb vlastníků a v případě, že je některý z nich v prodlení, automaticky jej vyzvat k úhradě, |
* zpracování pro výbor SVJ 1x za 3 měsíce přehled o prodleních jednotlivých vlastníků, |
* pokud ho o to SVJ požádá min. 2 měs. předem, sestavit k datu 15. 12. rozpočet domu pro následující kalendářní rok, včetně stanovení výše záloh jednotlivých BJ a NJ, |
* nejméně jednou ročně předložit vlastníkům zprávu o své činnosti, zejména o finančním hospodaření, o stavu společných částí domu a dalších významných skutečnostech, |
* na požádání, v dohodnutém termínu, předložit vlastníkům doklady o hospodaření a ostatní doklady evidované a vedené správcem a poskytnout nezbytná vysvětlení. |
Správce je oprávněn k fakturaci víceprací, jejichž povaha je uvedena výše, v případě, že jeho práce přesáhnou běžný hodinový limit, který pokryjí paušální platby. Tyto vícepráce budou vyúčtovány na zákadě ceníku správce, po předchozí konzultaci s výborem SVJ. |